Thursday, November 18, 2010

AHAIII...SUAMIKU DOMAM..


sebulan ni demam ngan batuk bersilih ganti menziarahi kami sekuaga..aku dah baik..anak2 pon dah sembuh..tiba giliran suamiku tersayang plak yang demam..kesian dia..sama cam keadaan aku dulula..xde suara..lesu..sebu(suamiku kata seluruh badannya sebu..hahaha),penat, nak pengsan dan macam2 lagi..


aku plak agak boringla bila suamiku demam..boring yang teramat sangat..sunyinye umah ni rasanya..yla..kalau suami aku sihat..mmg ceria dah kecoh 1 umh..almaklumla suamiku cikgu..jadi segala isu semasa..politik,hiburan,bisnes,impian dan kenangan semuanya akan disembangkan..hurmmm..lambatnya abg nak baik(padahal baru 2 ari demam..)


suamiku ni diibaratkan cam kawanla..senang nak bawak sembang..cam musuh..kadang2 nak gak gaduh2 manja ngan suami..hahaha..cam seorang abg yang manjakan adiknya..huiissshhh..mmg terasa sangat bila abg membisu xde suara..ngan sapa aku nak cakap ni..tolonggggg!!!!


abg..cepatla sembuh..sayang keseorangan...suara abang..senyuman abang..belaian abang..oh tiddaaakkk...sunyinya hidup tanpa abang..sob sob sob..

No comments: