Thursday, November 4, 2010

CANTIK SANGAT PIN KARTUN NI..JOMLA TENGOK..














korang pernah nampak x pin2 kartun yang comel2 letak kat beg ke..kat tudung ke..kat mana2la yang korang suka letak..cantik siot..geram sangat..tu yang aku nak tunjuk kat korang ni..dah minat aku pon jualla..sajela..kalau korang pon minat cam aku gak..jangan segan jangan malu ye..silalah tengok2 dulu mana yang minat..kalau minat..lehje..call @ email kat aku..
  • tiada pembelian minimum

  • suka atilah nak beli bape pon

  • caj penghantaran RM10 semenanjung Malaysia..(POS LAJU..terus sampai ke umah..)

  • setiap pin kartun berharga RM1.50 sebijik (murah kan????muurrraaahhhhh....)

  • dah fikir..dah suka..dah pilih..apalagi????order la sekarang sebelom terlambat...jangan biarkan pilihan anda jatuh ke tangan orang lain..CEPAT!!!CEPAT!!!CEPAT!!!

camne nak call @ email aku???hehehe..ni no.nya dan alamat email aku..

no. fonnya : 013-7781987
SELAMAT BERURUSNIAGA...

No comments: