Thursday, November 4, 2010

DEMAM..UHUK..UHUK..UHUK..

dah lama rasanya xupdate blog aku ni..agaknya kalau ada labah2 dah siap wat sarang kot..huhu..xde mood 2-3 ari ni..nak bukak fesbuk pon malas apatah lagi nak siapkan blog ni..huhu..


demam la..sob sob sob..mula2 batuk..sekarangni(sehingga entry ni diterbitkan) aku masih xde suara..hua hua hua..di manakah suaraku???hilang beb..dah minum dah ubat batuk..setakatni mmg serasi ngan ubat batuk hurix tu..tapi kena 2 botolla kurang2 kalau nak baik..


mungkin kena jangkitan drpd 2 org anak terunaku kot..diorgla yang mula2 batuk tapi demam xde..nasib kejap je..mungkin juga sebab perubahan cuaca yang xmenentu dan tahap indeks udara yang semakin kotor ngan jerebunya..huh..bilala agaknya jerebu nak pulih sepenuhnya ye..


xpla..nt bila aku dah sembuh..mood dah naik balik..aku storyla sikit2 citer2 yang dah hampir basi tu..buat masa ni..ni je la yang sempat aku citer..ok..salam sayang semua..

No comments: