Wednesday, November 10, 2010

HANG OUT WITH MY LOVELY FAMILY....

suka sangat firass dapat naik keta ni..sorang RM6. nak naik 2x..lllaaayyyaannn...


teringat masa2 makan kat lua dengan famili aku..masa tu ari selasa, 2.11.2010.best sangat..kitrg makan kat D'TERRACE STEAMBOAT, JB. apa yang best kat situ adalah makanannya..stail makan kat sana yang agak lain berbanding restoran lain yang agak tipikal penyediaan makanannya..bbq steamboat..yang ada pon JOHNY RESTAURANT kat Jusco kan..aku xsuka makan kat Johny sebab tu aku bawa famili aku makan kat D'terrrace steamboat.


mmg setiap tahun aku akan cuba bawa famili aku makan kat lua..sajela sonok2..hihi..bukan pe..abah aku ni mmg kuat bekerja..susah nak ajak dia kua makan..tapi yela..aku mmg tabik springla kat abah sebab rajin mencari rezeki untuk kuaga aku..(tapi aku xtermasukla..sebab aku dah kawin..hihi)..


aku suka sangat tengok muka2 gembira kuaga aku..tu yang aku mmg berhasrat sangat setiap tahun aku mesti dan wajib bawak kuaga aku berjalan2..tahun ni aku berjaya nampaknya..aku dah bawa kuaga aku ke KL dan PD..ALHAMDULILLAH..insyaALLAH tahun depan dah ada perancangannya..hihi..




aku ngan adik no.2 aku..ct.nurul asikin @ ikin..badanje kecik tapi kuat makan

ni adik aku no.4..ct. nurul azreen @ erin..konon xnak amik gambarla..hihi

ni la bbq steamboat yang ktrg makan...sedap beb!!!

suamiku yang sangat rajin memasak..hahaha

ntah apa yang dibincangkan to' aki dan cucu2nya..aku???xmasuk pot..

berehat sebentar..lalala

ni pon susah nak amik gambar..adik aku no.3..ct.nurul atika @ ika...

k, sambung citer tadi..1 kepala dewasa RM18.90 manakala kanak2 RM7.90 seorang..semua kuaga aku berjumlah 10 orang..mmg puas atila makan kat sini..kenyang...pastu ktrg sajela g Danga Bay..dah lama jugak xg Danga Bay ni..k..la..jom layan gambar2 yang ada...



naik KTMB dah sudah..sekarang naik KTDB(Ketapi Danga Bay)..hahaha...nak ke mana ye???ke Ipoh ada x???

kuaga beso ku..aik???mana suamiku???la..jadi cameraman ghupanya..hahaha..

kali ni adik bongsu aku plak jadi cameraman..sapa dia???muhamad nur azmeen @ ameen..

aku dan suamiku..

suka sangat si nanish ni jalan ngan cik ika..penat cik ika kena pegang tangan dia..lalala

ni aksi apa aku xtau..agaknya firass nak cik ikin cium ke**** dia kot..hahaha..best pe...


inilah emak dan abahku yang sangat aku dan adik2 sayangi..en.saliman sailan dan pn.sa'yah daim..

jam pon dah tunjuk kul 12..jadi kiranya dah kena balikla..hahaha..penat tapi penuh dengan kegembiraan dan kebahagiaan..

1 comment:

MamaAirisDania said...

Hehehe.....jelesss...chocolate indulgence :)