Friday, November 12, 2010

HEPI BESDAY TO ME..HEPI BESDAY TO ME..lalalala..

besday girl..hahahaha

8 november 1987..selamat sudah aku dilahirkan di Hospital Pontian..sapa yang lahirkan aku ye???hihi..of course la emakku yang amat aku sayangi dunia akhirat..(timekasih mak sebab lahirkan anis..~ucpan khas untuk emakku..itupon kalau mak bacala..hihi).

jadinya 8 november 2010 aritu..aku dah 23 tahunla ye???hahaha..la..dah 23 thn rupanya..xpe2..masih muda lagi..hahaha..rasanya baru lagi abis SPM..hahaha..(perasan siot dia ni..hahaha)..dalam 23 thn ni..apa yg jadi pada aku ye???aku adalah aku..yeeeaaa...huhu.


ok..pada usia aku 23 thn..aku masih lom abis blja..hahaha..(tapi insyaAllah aku akan sambung thn depan dlm bidang yg amat aku sukai..)..seorang pakwe merangkap suami yang sangat menyayangi aku..dah ada 2 ank teruna yg sangat comel dan sedang mmbesar dgn nakalnya..dan keluarga yg bahagia..malah mempunyai adik2 yang sangat memahami dan penyayang dan emak abah yang sentiasa ada apabila anaknya ini memerlukan..hahaha..k pe..
aku dah snap beberapa gambar yg berkaitan..korang enjoy dulu ye..hihi..
syarifah dania adha @ dania..
kak sakimah dan keluarganya..
syarifah airis safiyya @ airis..


hadiah drpd kakak angkatku..timekasih akak..


lamb chop 2, grilled steak 1, chicken chop 1..makanla kat umah..sob sob sob..(sampai umah tau plak nak bangun tido..huisshh..geram...


black forest secret recipe..


ni yg aku paling2 suka..chocolate indulgence dan durian2..(sori akak..xtertunai hajat akak..hihi)


besday aku kali ni xsambut kat mana2..bukan pe..nak makan kat kedai tu tapi xjadi plak sebab anak2 dah tido plak dalam keta..bungkus bawa balikla gamaknya..xpe2 asalkan disambut ngan suami tersayang..lalala..kakak angkatku bagi hadiah tau..hihi...timekasih akak..yg paling best aku dapat hadiah yang paling istimewa drpd suamiku..apa dia ye???hahaha..adala...apa???nak klu???ok..sebuah kenderaan..lagi???beberapa potong kek secret recipes(xleh amik sebijik kek sebab nt xleh nak rasa macam2..)..sedap..2 ptg durian durian..1 ptg chocolate indulgence dan 2 ptg black forest..yang paling haru sangat..ucapan drpd suamiku...




sayang...
keindahan pelangi adalah...
keindahan wajahmu sayang..
yang sering bermain di mata hatiku ini..
keharuman bunga kasihku..
hanyalah untukmu sayang..
bagaikan pantai dan lautan xkan terpisah..
kau umpama bunga yang mekar di hatiku..
ku harap kau mekarlah selama-lamanya..
kau umpama bintang menyinari hidupku..
kuharap kau terus bersinar..
SELAMAT HARI ULANGTAHUN KE-23 SYG..
smga panjang umo, murah rezeki dan dilimpahi keberkatan dunia dan akhirat..
smga kasih sayang kita bertambah2 & melimpah2 & disinari cahaya keberkatan utk selama2nya..
smga kebahagiaan kita sekuaga disulami keceriaan putra2 tercinta firass & danish..
smga kejayaan demi kejayaan menanti slps meniti titian pengalaman yg xbisa diperolehi xpa melaluinya dgn penuh tabah & tawakal..
insyaAllah..kita akn mengharungi hari mendatang dgn penuh kesungguhan dan kesabaran demi cita2 yg diimpikan..
insyaAllah..smga beroleh keberkatan dan nur dariNya..

~drpd abg, insan kerdil & biasa yg bergelar suami Syg n papa firass & danish..


inilah kebahagiaan dan pencetus inspirasi buatku..


terharu sungguh ucapan yg diberikan ni..sob sob sob..timekasih abang..timekasih untuk segalanya..sayang sayang abang selamanya..

No comments: