Monday, November 1, 2010

JALAN-JALAN...

penat sangat penat..tapi penat yang menyeronokkan xpela kan..ari sabtu aritu aku g kl..sajelah..konon nak g plaza gm cari barang pastu g la jalan2..xsempat beb..



dah g plaza gm..melilau-lilau cari barang..xsedar dah kul 6.30..apa yang bukak malam2..hahaha..lapo suda perot g la makan kat KFC jalan raja laut..huh..mmg xpuas ati giler makan kat situ..macam2 yang xpuas ati kat situ..


persekitaran xbersih cam kat KFC lain..dah macam bukan makan kat KFC..ada plak anak kucing boleh masuk nak minta makanan..air tumpah kat lantai buat 'dek' je..bukan nak mop ke..air pon xde..(apalah salahnya sediakan air basuh tangan kat dalam mangkuk ke..dah semestinya makan guna tangan..xde siot..lap ngan tisu jla..)..tu ditambah lagi dgn kedatangan pengemis mana yang xdiusir pon dari premis tu..xtaula macam mana leh jadi..huh..


pastu balikla..(kebetulan malam tu perlawanan bola..final antara Kelantan ngan N.9..jadi penuhla jalan nak ke Stadium Bukit Jalil..pergghh..nasib nak balik..jem giler..).ingat nak terus balik..xjadi sebab cam sia2 je datang KL x g mana2..hubbby cadangkan tido jla kat Highway Hotel n sok paginya singgah Melaka..aku on jla..sebab hubby xnak keciwakan aku la konon..(timekasih abang..).hahaha..

Apalagi..sok paginya ktrg g Melaka..xbape bestla sebab Danish sembelit..asyik nangis je bila nak 'e ek'..hihi..tapi sempatla g Taman Rama2,Muzium Samudera,Menara Taming Sari,Dataran Pahlawan..layan jla gambar yang ada ye..hihi..
suka sangatla si firass ni kat Taman Rama2
budak ni mmg xreti nak gayat langsung..mama dah gayat..di buat 'dek'je..nanish..nanish..
suamiku yang sangat2 memanjakan aku dan anak2..sayang dia..
mama dan danish..
aik???mana danish???
danish yang kepenatan..terjelepok je kat stoller..hahaha..sian nanish..
riak2 bahagia kami sekeluarga..
1 geng la konon..huurrmmm..aku je yang xde geng lagi...arrgghh TIDDAAKKK!!!
dah beso rupanya anak aku ni..

kenangan di Taman Rama2...

Melaka dah..hihi..25.11.2010 ni aku nak ke Bukit Frasser plak..sapa nak ikut..jom..pastu singgah KL lgi..baru balik Perak..sampai Perak g Penang plak...weeeee..sambung Cameron Highlands plak..eee..xsabonya..hahaha..

No comments: